FANDOM

Miesiąc miodowy
Sezon1
Plakat
Oryginalny Tytuł Honeymoon
Sezon 1
Numer odcinka 22
Data premiery 24 maja 2005
Data premiery (Polska) 7 lutego 2008
Czas trwania 45 minut
Poprzedni odcinek Trzy Historie
Następny odcinek Akceptacja

Miesiąc miodowy - dwudziesty drugi odcinek pierwszego sezonu.

StreszczenieEdytuj

House jest na kolacji z Stacy Warner i jej mezem, Markiem Warnerem ktorego choroba ma byc celem rozmowy. Gregory podaje do jego napoju srodek usypiajacy, dzieki czemu moze go zbadac w szpitalu.

Pacjent ma bol brzucha oraz dziwne zachowanie bez zadnej przyczyny. Pacjent sadzi, ze nic mu nie jest. Badania tez nie daja odpowiedzi na pytanie, na co choruje pacjent. House zleca opeacje, w celu odkrycia choroby. Operacja wskazuje tylko rozciagniety pecherz. Nie swiadczy to jednak o tym, ze pacjent jest chory, a wrecz przeciwnie. House chce jeszcze obejrzec film z operacji aby sprawdzic czy nic nie zostalo pominiete.

Gregory dostrzega padaczke brzuszna, co swiadczy o problemie neurologicznym. House podjerzewa Alzhaimera. Dlatego zleca kolejne badania oraz wysyla lekarzy do domu pacjenta, aby wykluczyc inne choroby. Badania wykluczaja Alzheimera.

Foreman i House przeprowadzili badanie, sprawdzajace czy mozg pacjenta dziala poprawnie. Zadawali mu tez pytania, sprawdzajace jego pamiec, chcac ostatecznie wykluczyc Alzhaimera. Jednak to badanie nie dajo zadnej odpowiedzi. Gregory nie ma pojecia na co choruje pacjent. Zamierza czekac na zmiany.

Mark dostaje paralizu. Stracil czucie w dloniach i stopach. House zleca immunoglobuliny i plazmafereze. Jest to jedyny pomysl jaki maja czlonkowie zespolu House,a. Pacjent dostaje ataku paniki. 

Mark nie reaguje na leczenie. W czasie rozmowy ze Stacy, Gregory dowiaduje sie, ze Mark ma urojenia. House podejrzewa porfirie. Jednak podanie na nia lekow moze sie skonczyc smiercia pacjenta. Mowi Markowi, ze moze podac mu leki, ktore moga go zabic lub wywolac atak porfirii, ktora pogorszy jego stan. 

Pacjent nie godzi sie ani na to ani na to. Chce czekac. House podaje lek bez zgody pacjenta, u ktorego nastepuje napad. W miedzy czasie House pobiera mocz majacy na celu potwierdzic diagnoze. Badanie moczu potwierdza porfirie. Lekarze podaja odpowiednie leki. Stan Marka poprawil sie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki