FANDOM

Lisa Cuddy
Cuddy
Imię Lisa
Nazwisko Cuddy
Data urodzenia 1968
Zawód Dyrektor szpitala / Lekarz
Specjalność Endokrynolog
Aktorka Lisa Edelstein

Lisa Cuddy – administratorka szpitala Princeton-Plainsboro Teaching Hospital w New Jersey. Jest szefową Gregorego House'a.

ŻyciorysEdytuj

Jej matką jest Arlene Cuddy, z którą Lisa ma trudne relacje. Jest dziekanem wydziału medycyny szpitala. Jest to druga najmłodsza osoba na tym stanowisku (objęła to stanowisko w wieku 32 lat). Pod koniec drugiego sezonu chciała zajść w ciążę. W sezonie piątym zaadoptowała dziecko zmarłej pacjentki House'a, dziewczynkę o imieniu Rachel. Błyskotliwa, inteligentna, ma poczucie humoru, świetnie dogaduje się z House'em - jest dla niego godnym przeciwnikiem do słownych utarczek. Udaje jej się tym zamaskować uczucia jakie do niego żywi. Jej specjalność to endokrynologia.

W szóstym sezonie jej partnerem jest Lucas Douglas. Detektyw, którego House wynajął by ją śledził.

W końcówce sezonu zrywa z Lucasem i postanawia spróbować być z Housem. W siódmym sezonie Lisa dowiedziała się, że House wziął Vicodin i zerwała z nim (z tego powodu House wrócił do nałogu). Po tym jak Greg wjechał samochodem w dom Cuddy, Lisa składa w pracy wymówienie i na stałe odchodzi z serialu.

Kracja filmowaEdytuj

Lisa Cuddy została zagrana przez Lisę Edelstein.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki