FANDOM

Bolesna miłość
Sezon1
Plakat
Oryginalny Tytuł Love Hurt
Sezon 1
Numer odcinka 20
Data premiery 10 maja 2005
Data premiery (Polska) 24 stycznia 2008
Czas trwania 45 minut
Poprzedni odcinek Kids
Następny odcinek Trzy historie

Bolesna miłość - dwudziesty odcinek pierwszego sezonu.

StreszczenieEdytuj

Pewnien Azjata czeka na lekarza w przychodni. Przez przypadek potrącił Housa, który na niego nakrzyczał. Po chwili Azjata dostaje udaru.

Do zespołu wraca Cameron. House stawia na udar nerwu optycznego, lekarze przeprowadzają serię badań mających potwierdzić diagnoze i wyeliminować inne możliwości. W czasie rozmowy Foremana z pacjentem okazuje się, że ma afazje nominalną, to znaczy nie pamięta nazw rzeczy. Twierdzi, że przyszedł do przychodni, ponieważ zaczą zgrzytać zębami, mówi też, że był u na różnych terapiach mających na celu wyeliminować jego problem. Badania nie dają odpowiedzi na co choruje pacjent.

Lekarze podejrzewają tętniaka, podają leki przeciwkrzepile i antybiotyki. Stan pacjenta pogarsza się, dlatego lekarze decydują się na operacyjne wycięcie tętniaka. Jednak pacjent nie godzi się na operacje. Pacjent dostaje kolejnego udaru. Lekarze jadą do domu pacjenta, aby znaleźć adres gdzie mieszkają jego rodzice, ponieważ House potrzebuje zgody na zabieg.

Rodzice przyjarzdzają do szpitala i po namowach House podpisują zgodę. Dzień przed operacją, House idzie na kolacje z Cameron. W trakcie niej nie mają o czym rozmawiać. Cameron pyta się House co do niej czuje. Twierdzi, że Allison umówiła się z nim, ponieważ House jest nieszczęśliwy, a ona szuka takich osób, którymi mogła by się opiekować. Przytacza tu historie, jej poprzedniego małżeństwa.

W czasie operacji okazuje się, że nie ma tętniaka. Jednak okazuje się, że pacjent ma nieświeży oddech. Świadczy to o tym, że pacjent ma ropne zapalenie kości żuchwy. Pacjent idzie na operacje mającą na celu wycięcie żuchwy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki