FANDOM

Amber Volakis
Amber
Imię Amber
Nazwisko Volakis
Data urodzenia 1975
Data śmierci 2008
Zawód Lekarz
Specjalność Radiolog
Aktorka Anne Dudek

Amber Volakis - radiolog,  jako aplikantka u House'a ma numer 24.

ŻyciorysEdytuj

House dowiaduje się później, że dr Volakis jest dziewczyną Wilsona, co Wilson trzymał przed nim w tajemnicy. House i Amber szybko stają się wrogami w grze o to, kto będzie spędzał więcej czasu z Wilsonem.

Pod koniec sezonu czwartego, ona i House uczestniczą w wypadku autobusu. Nie wiadomo, co się dokładnie stało, ponieważ większość pasażerów uległa wypadkowi, a House wypatrzył u kogoś symptomy poważnej choroby. Jednak House ma dolegliwości niepamięci wstecznej i nie pamięta, co się stało. Potem przypomina sobie dokładnie cały przebieg wypadku. Osobą, która miała symptomy tej choroby, okazuje się być Amber. Z wspomnień House'a wynika, że Amber była przeziębiona i brała jakieś leki, które miały ją wyleczyć. Jednak po wypadku, jej nerki przestały działać, co spowodowało nadmiar amantadyny w jej organizmie. Amber nie dało się już odratować, co pogrążyło w smutku wszystkich bohaterów serialu, a szczególnie Wilsona, który spędził z nią ostatnie chwile jej życia.

Amber pojawia się ponownie jako halucynacja House'a, wskutek połączenia przedawkowania Vicodinu i bezsenności po śmierci Kutnera. Na początku jest on zadowolony z "bezpośredniego dostępu do podświadomości", jednak uświadamia sobie, że osłabia jego racjonalny umysł i próbuje się jej pozbyć.

CharakterEdytuj

Zrobi wszystko, by osiągnąć to, czego chce, przez co House nadaje jej przydomek "bezwzględna ździra". Jest bardzo zdeterminowana, między innymi przy zdobywaniu posady u Housa. Zostaje jednak wyeliminowana, gdy okazuje się, że nie potrafi się przyznać do własnej pomyłki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki